Phonegap Kurulum & Kullanımı

Merhabalar ygs ve lys nedeniyle uzun zamandır blogta yazı yazamıyorum .
Sorumuz phonegapi nasıl kullanırız,kullanacağınız ide editöre göre kendiniz karar vereceksiniz.
https://build.phonegap.com/  üzerinden çıktı alabilirsiniz rahatlıkla :)
ne kullanıcam diyorsanız alternatif çok bootstrap ,jquery mobile,selenium , kendi cssinizide yazabilirsiniz :)editör veya ide olarakta seçenek çok fazla  android studio ,eclipse,adobe dreamwiewer,brackets ,sublime text vb istemediğiniz kadar seçenek mevcut ama ben brackets kullanıyorum ve phonegap desktop uygulamasını indirdim en tasaruflusu bu bence ama her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır.Seçenek bol ona göre kurulum yapmak size kalmış banada sorabilirsiniz :)
ama çok fazla platform var .




Kendim şu şekilde kullanıyorum ,Phonegap Desktoptan uygulama oluşturuyorum,brackets üzerinden çalışıyorum,internet üzerinden çıktı alıyorum ben işin kolayına kaçtım :)

Egemen hocamın önderlik ettiği gruplar ve kendi yazmış olduğu kitabıda alabilirsiniz :)
http://www.cordovadojo.com/
phonegap-cordovo türkiye grubuda var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder