Unity3d Uzay Simülasyonu,galaksi yapımı

Merhabalar konuya giriyorum,Unity3d üzerinden uzay projeleri ile uğraşan onlarca kişi ve kendimde araştırdım ve ufak akıllı tahta uygulama hazırladım.



1.UZAY (GALAKSİ) YAPIMI

İlk olarak spacescape programını indiriyoruz,{http://alexcpeterson.com/spacescape/}buradan indirebilirsiniz burada kullanım videosu var ama ben gene anlatıcam. programıı açalım.








açılış ekranınında hiçbir şey yok korkmayın :)








file seçeneğine gelelim.











şimdi 6 farklı özellikle farklı katmanlara sahip uzaylarımız var.
En detaylı olanı seçiyorum.














uzayımızı ayarlıyoruz.Oradaki seçeneklerden istediğin yıldız sayısı vb  gibi bütün özellikleri ayarlayabiliyorsunuz .




export edelim yani uyarlayım karşı platforma


ben 6 tane fotoğraf olarak çıktı alıcam.








Unity3d açalım,Yeni materyal açalım ,shaderda skybox>6 sided seçeneğini seçelim

oradaki fotoğrafları her bölgeye eşleyeyelim (up a up ,fronta front gibi)










uzayımız hazır :)













buda game penceresinden görüntüler :)












Diğer Yazıda programlama yapıcaz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder